ПРОЄКТ "ЛИЦЕМ ДО STEM"
У ліцеї "Галицький" 13 жовтня було проведено STEM-урок "Камінням встелені дороги людського життя" в рамках відзначення 165-річчя від дня народження Івана Франка з учнями 3(7)-А класу під керівництвом вчителів Шишук Анни, Кравець Ірини, Трикуленко Тетяни, Білої Надії.
УЧИТЕЛЕМ ШКОЛА СТОЇТЬ! 4 жовтня 2021 р.
«УЧИТЕЛЕМ ШКОЛА СТОЇТЬ!» Таку тему педагогічної конференції, присвяченої вшануванню 165 років від дня народження величного письменника, поета, публіциста, перекладача, вченого, громадського і політичного діяча, українського Каменяра Івана Яковича Франка, обрали педагоги ліцею "Галицький" ЛМР. Надихаючись світлом Генія та його життєтворчим подвигом для України, вчителі-предметники зуміли знайти перехрестя шкільних дисциплін для проведення майбутніх STEM-занять, об'єднаних одним поняттям "Камінь. Каміння. Каменяр". Подяка усім активним учасникам та організаторам! 4 жовтня 2021 р.
У рамках проєкту "Лицем до Stem" проведено пленерний урок з української літератури та християнської етики на тему: "Я син народу, що вгору йде! І.Франко та А.Шептицький" з учнями 7 (11)-А класу під керівництвом вчителів: Білої Н.Б., Бубняк В.Л. 28.09.2021р.
Інтегрований урок з мистецтва та християнської етики із учнями 7(11)-А класу на тему: "Архітектура - кам'яний літопис", який відбувся у храмі Святого Івана Хрестителя (вул. Ужгородська,1) під керівництвом педагогів Фісунова М., Бубняк В. 22.09.2021р.
«STEM-ЛІТО» «МОЗАЇКА»
Відповідно до наказу ліцею «Галицький» від 21.05.2021 року «Про організацію та проведення STEM-тижня «Літня мозаїка» у червні 2021 року» з метою реалізації шкільного проєкту «Лицем до STEM", використання міждисциплінарних підходів STEM-освіти і реалізації міжпредметних зв’язків шляхом впровадження інтегральної технології навчання, розвитку професійної компетентності педагогічних працівників щодо STEM-орієнтованого навчання, використання новітніх педагогічних підходів, методів та засобів навчання з акцентом на розвитку дослідницьких компетенцій здобувачів освіти та участі в освітніх STEM-заходах, навчальний період 02.06.2021-11.06.2021 року передбачає проведення інтегрованих уроків/занять, STEM-екскурсій, майстер-класів, наукових пікніків, пленерних уроків, проектної та пошуково-дослідницької роботи з використанням інноваційних, інтерактивних, ігрових та STEM-технологій навчання, проблемних методик з розвитку критичного, системного, асоціативного та творчого мислення.
«Нескінченна мозаїка. Замощення і візерунки на площині. Вона у нас під ногами - вдома і на вулиці, ми бачимо її на фасадах і на меблях. Вона зображена на нашому одязі, а іноді ми навіть... її їмо: у вигляді шматка піци або торта. Іноді ми проводимо вільний час, збираючи її і отримуючи дивовижні візерунки. За її виглядом або кольорами можна ідентифікувати народ, який її придумав. Що ми маємо на увазі? Звичайно ж, мозаїку…» З книги «Нескінченна мозаїка. Замощення і візерунки на площині (Світ математики Т. 44)». Автор: Мікель Альберті. Видавництво: Де Агостіні.
Stem-урок на тему: "Літня мозаїка". 2-б клас. Учитель Хморук Марта.
Квіткова мозаїка "Дівчина-літо". 3-а клас. Вчитель Майорчак Лілія.
Stem-екскурсія "Сирна мозаїка" в с. Мильчиці на підприємстві "Гарбузовий рай" в рамках тижня "Літня мозаїка". 4-а клас. 14.06.2021р.
Stem-урок з англійської мови на тему: "Літня мозаїка". Діти із задоволенням працювали в групах, виконуючи інтегровані завдання з англійської мови, української мови та основ здоров'я. 4-б клас. Учитель Оленюк Уляна.
Інтегрований урок з математики і трудового навчання. Тема: "Виконання проєкту "Наш майданчик в мозаїці". 1(5)-А клас. Учителі Майорчак Надія, Трикуленко Тетяна.
Stem-урок з української літератури. Тема: "Мозаїка слів. Багатство українського фольклору". На основі вивчених творів учні складали кросворди, поєднували їх у єдину тематичну картину.1(5)-А клас. Учитель Бурко Галина.
Stem-урок з основ здоров'я. Тема: "Вітамінна мозаїка". 1(5)-Б класу. Вчитель Вербинська Олена
Steаm-урок з української мови. Тема: "Словесна мозаїка". 2(6)-А клас. Учитель Синишин Лілія.
У рамках STEM-тижня «Літня мозаїка» учні 2(6)-Б класу побували на екскурсії в м. Жовква, де взяли участь у майстер-класі з виготовленню піци «Мозаїка літа». Вчитель Борак Ірина.
Пленарний урок з математики і трудового навчання. 2(6)-Б клас. Учителі Майорчак Надія, Трикуленко Тетяна.
Інтегрований урок з математики і трудового навчання. Тема: "Виконання проєкту "Стежка на Високий Замок у геометричній мозаїці". 2(6)-Б клас. Учителі Майорчак Надія, Трикуленко Тетяна.
Steаm-урок з української літератури. Тема: "Урок-узагальнення. Літературна мозаїка. Прозові твори. Повісті". 3(7)-А клас. Учитель Синишин Лілія.
Steаm-урок з української мови. Тема: "Мозаїка частини мови". 3(7)-А клас. Учитель Синишин Лілія.
"Урок-казка" хімії та української мови "Мозаїка хімічних елементів" з учнями 3(7)-А класу. Учитель Вербинська Олена.
STEM-урок на тему: «Від підземелля до небес» з учнями 4(8)-А класу на території архітектурного комплексу «Архикатедральний Собор Святого Юра». Інтегрований урок з хімії, геометрії, християнської етики та основ здоров'я. Хімія: використання неорганічних сполук у будівництві та побуті, хімія золота, хімія ладану. Геометрія в архітектурі. Християнська етика: вплив молитви на здоров'я людини. Основи здоров'я: психічне і духовне здоров'я. Учителі: Вербинська Олена, Повержук Романія, Бубняк Вікторія. wym-1624904381457
Урок-дослідження "Електрична мозаїка" з учнями 4(8)-А класу.
Урок-проєкт з хімії "Мозаїка мінералів" з учнями 4(8)-А класу. "Про красу та користь" шкільної колекції мінералів у форматі інтеграції природничих наук: хімії, географії, фізики та математики під керівництвом учителя Олени Вербинської.
Інтегрований урок з історії та інформатики на тему: "Мозаїка". 5(9)-А клас. Учителі: Шишук Анна, Кравець Ірина.
Інтегрований урок з української мови, історії та інформатики на тему: "Мозаїка". 6(10)-А клас. Учителі: Біла Надія, Шишук Анна, Кравець Ірина.
Stem-урок з української літератури. Тема: "Театральна мозаїка "Наталка Полтавка" І. Котляревського". Учні самостійно обрали тексти окремих сцен "Наталки Полтавки", після чого розіграли в ролях. Сцена кожної групи доповнювала одна одну, створюючи єдину мозаїку твору. 5(9)-А клас. Учитель Бурко Галина.
«Інженерний тиждень» та STEАM-ДЕНЬ «ВИМІР». 25.01.2021 – 05.02.2021 року.
Цікаво, із захопленням, весело, згуртовано, творчо, науково, нетрадиційно, інтегровано, неочікувано, емоційно, винахідливо, корисно для розвитку критичного, інженерного, логічного та творчого мислення учнів, а також візуалізації наукових явищ, практичного вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва – перелік вражень дітей, батьків, учителів від «Інженерного тижня» та STEАM-ДНЯ «ВИМІР». 25.01.2021 – 05.02.2021 року.
Steаm-урок з англійської мови. Тема: "Створення куба". Визначено поняття геометричних фігур, вивчено назви геометричних фігур англійською мовою, виконано побудову геометричних фігур. 1(5)-А клас; 1(5)-Б клас. 02.02.2021. Учитель Чишинська-Глибович Ліліанна.
Steаm-урок з української мови. Тема: "Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні". 2(6)-А клас. Учитель Синишин Лілія.
Steаm-урок з географії. Тема: "Теплові пояси. Вимір сонячного освітлення Землі". 2(6)-А клас; 2(6)-Б клас. 02.02.2021р. Учитель Хорняк Тетяна.
Steаm-урок з трудового навчання. Тема: "Відкриття українців, які змінили світ". 2(6)-А клас; 2(6)-Б клас. 29.01.2021р. Учитель Трикуленко Тетяна.
Steаm-урок з природи. Тема: "Атмосферний тиск. Вимір ваги атмосфери". 2(6)-А клас; 2(6)-Б клас. 05.02.2021р. Учитель Сіра Віра.
Steаm-урок з англійської мови. Тема: "Створення генератора прикладів. Визначено поняття куба та виміру в математиці". Виконано шаблон куба з паперу, картону та металевого дроту. Створено генератор прикладів. Пояснено поняття математичних операцій та виконання прикладів на додавання, віднімання, множення та ділення англійською мовою. Проведено випробовування генератора прикладів та розв'язання прикладів англійською мовою. 2(6)-Б клас; 2(6)-А клас. 02.02.2021. Учитель Чишинська-Глибович Ліліанна.
Steаm-урок з математики й української мови. Тема: "Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів із використанням дієприслівникових зворотів". Діти виготовляли кубик Рубика з паперу; виконували завдання з математики (описували процес праці, використовуючи функцію) та української мови (описували процес праці, використовуючи дієприслівникові звороти); розв’язували цікаві ребуси; мали змагання зі швидкісного складання кубика Рубика. 3(7)-А клас. 05.02.2021р. Учителі: Цура Оксана, Синишин Лілія.
Steаm-урок з трудового навчання. Тема: "Глобальні проблеми, та як інженери допомагають їх вирішувати. Вітрові електростанції". 3(7)-А клас. 03.02.2021р. Учитель Трикуленко Тетяна.
Інженерне завдання "Гнучка кістка. Крихка кістка" виконували учні 4(8)-А класу на уроці біології. У ході експерименту переконалися, що трубчасту курячу кістку після термічної обробки та вимочування в оцті можна зав'язати у вузол. Учитель Гончарук Ірина.
STEM-урок з англійської мови. Тема: "Створення карти Львова на основі видатних пам'яток архітектури та проведення екскурсії картою, визначаючи відстань між об'єктами". Учні визначили поняття виміру в математиці, фізиці та географії; поняття об'єктів нульового виміру, 2-ох, 3-ох, 4-ох вимірних об'єктів. А також поняття міста як точки на поверхні Землі за допомогою двох параметрів: географічних широти та довготи. Створено карту Львова, використовуючи фотографії об'єктів культурної спадщини та ескізи. Проведено екскурсії у вигляді представлення кожної пам'ятки архітектури та визначено відстань між ними. 4(8)-А клас. 02.02.2021 р. Учитель Чишинська-Глибович Ліліанна.
Покриття поверхні п’ятикутниками з розрахунками молярної маси, кількості молекул та атомів речовин, формули яких використовуються у виробництві паркету, мозаїки, керамічної плитки - інженерне завдання для учнів 4(8)-А класу з геометрії та хімії у форматі проведення stem-дня "Вимір" та інженерного Тижня. Учителі: Повержук Романія, Вербинська Олена.
Практичну роботу «Вправи на розвиток пам’яті та уваги» в розрізі теми програмового матеріалу з основ здоров’я 8 класу "Розвиток логічного та образного мислення. Принципи запам’ятовування" провели у формі математичної гри Олена Вербинська та Романія Повержук з учнями 4(8)-А класу.05.02.2021.
.
Створення моделей вуглеводнів з пластиліну з 3D проектуванням та вимірюванням математичних параметрів алканів, алкенів та алкінів- колективний навчальний проект учнів 5(9)-А класу та чудова нагода розвинути інженерне мислення та краще зрозуміти будову молекул органічних речовин. 03.02.2021. Учитель Вербинська Олена.
Steаm-урок з трудового навчання. Тема: "Вітрові електростанції". 5(9)-А клас. 02.02.2021р. Учитель Трикуленко Тетяна.
Про хімічний склад монет, їх параметри шляхом вимірювання, виробництво та способи реставрації доступними засобами з аптеки та продуктового маркету практично дізналися учні 6(10)-А – 7(11)-А класів на показовому stem-уроці з хімії. 03.02.2021р. Вербинська Олена.
Steаm-урок з української літератури, історії та інформатики. Тема: "Бумеранг". Учні разом з вчителями-предметниками підготували цікаві презентації про походження слова "бумеранг"; історію виникнення цієї зброї; використання бумеранга (виготовляли власноруч модель бумеранга); філософське поняття "бумеранга" в житті людини; поетичне втілення, поетична доля цього слова. 6(10)-А клас. 01.02.2021 р. Учителі: Біла Надія, Шишук Анна, Кравець Ірина.
Інтегрований урок фізики й англійської мови на тему "Українські фізики". 7(11)-А клас. Учителі: Сіра Віра, Борак Ірина.
Інтегрований урок фізики й української мови на тему: "Вимірювання: минуле і теперішнє". 7(11)-А клас. Учителі: Сіра Віра, Сало Іванна.
Steаm-урок з природи, фізики. 2(6)-А клас; 7(11)-А клас. Тема "Цікаві винаходи". Учитель Сіра Віра.
Steаm-урок з математики на тему: "Геометричні фігури та об’єкти із зубочисток". 1-а клас. 26.01.2021 р. Учитель Стефура Ольга.
Steаm-урок на тему: "Що не так?". 1-б клас. 02.02.2021р. Учитель Бондарук Ярина.
Виготовлення паперового кубика. 2-а клас. 27.01.2021 р. Учитель Бондарук Галина.
Steаm-урок на тему: "Виготовлення скарбнички з вторинного матеріалу у вигляді ракети". 2-б клас. 27.01.2021р. Учитель Хморук Марта.
Steаm-урок з математики і природи. Тема: "Властивості світла. Дослід з чорною коробкою". 3-а клас. 28.01.2021р. Учитель Дусан Ігор.
Steаm-урок з англійської мови "Вивчення двовимірних геометричних фігур". Визначено поняття геометричних фігур, вивчено назви геометричних фігур англійською мовою, виконано побудову геометричних фігур, використовуючи лінійку, олівець або ручку, створено аплікацію морозива у вигляді обраної геометричної фігури, перевірено запам'ятовування назв фігур за допомогою короткого тесту. 3-а клас. 02.02.2021р. Учитель Чишинська-Глибович Ліліанна.
Steаm-урок з математики. Тема: "Віртуальна подорож". 3-б клас. 27.01.2021 р. Учитель Сайкевич Катерина.
Steаm-урок на тему: "Космос. Виготовлення моделі ракети". 4-а клас. 28.01.2021р. Учитель Труш Уляна.
Steаm-урок з інформатики на тему: "Важіль". Геометричні фігури створені на 3D принтері. 4-а клас. 03.02.2021р. Учитель Кравець Ірина.
Steаm-урок на тему: "Повторне використання пластику. Вироби своїми руками". 28.01.2021р. Учитель Слівінська Олександра.
Проєкт "Енеїда" І. Котляревського. 30.11.2020 - 01.12.2020 рр.
У рамках реалізації українсько-канадського проєкту «Літній інститут – 2020 р.» у ліцей «Галицький» проведено інтегровані уроки з української мови та літератури, хімії та географії, зарубіжної літератури та біології, які об’єднує одна тема – «Енеїда» І. Котляревського.
На уроках учні дослідили етапи змін Енея, проаналізували чинники, які спричинили ці зміни; ознайомитися з історичним тлом твору, дорогою випробувань Енея (розробили карту подорожі головного героя), роллю класичної літератури для українців; дослідили культуру, побут українців часів Котляревського і порівняли з сучасністю; виконали лексичні та граматичні завдання (інтеграція мови і літератури); дослідили органічні речовини, які траплялися в місцях, де зупинявся Еней.
Stem-тиждень «ЛАБОРАТОРІЯ ЗДОРОВ‘Я» (жовтень 2020 року)
Ліцей "Галицький" долучився до проведення III Всеукраїнського уроку доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин, присвячений Всесвітньому Дню захисту тварин.
Завдяки благодійному фонду "Щаслива лапа" (Happy Paw), який надав методичні матеріали, були проведені уроки в 1-11 класах.
Діти ще раз переконалися в тому, що відповідальне і гуманне ставлення до тварин і піклування про них робить наш світ кращим, а наше здоров’я і життя – благополучним та щасливішим.
Stem-урок з української літератури. Тема: "Спілкування і здоров’я (на основі казки "Летючий корабель"). 1(5)-Б клас. 12.10.2020 р. Учитель української мови та літера тури Лілія Синишин.
Stem-уроки "Здоров’я і безпека дорожнього руху" з учнями 1(5)-А, 1(5)-Б класів. Учитель основ здоров‘я Олена Вербинська.
Stem-урок з української мови. Тема: "Скарбничка здоров’я. Прислів’я. Приказки. Фразеологізми". 13.10.2020 р. Учитель української мови та літератури Лілія Синишин.
Stem-урок "Наше здоров’я і математика" з учнями 2-Б класу. Учитель математики Надія Майорчак, учитель англійської мови Ірина Борак.
STEM- yрок "Здоров'я і мова". (Групи слів за вживанням: професійні слова й терміни). 06.10.2020 р. Учні 2(6)-Б класу. Учитель української мови Галина Бурко.
Stem-урок з образотворчого мистецтва в 2(6)-Б класі на тему "Натюрморт". 09.10.2020 р.
Steam урок – презентація проєктів. "Здоров'я єгиптян» з учнями 2-А, 2-Б класів. Учитель історії Анна Шишук.
SТEM-урок. Тема: "Духовне здоров’я особистості й колективу". 3(7)-А клас.12.10.2020 р. Учитель української мови та літератури Лілія Синишин.
STEM-квест "Вартості середмістя. Здоровий спосіб життя". 3(7)-А клас. 15.10.2020. Учитель української мови та літератури Лілія Синишин.
Stem-урок у музеї. Інтегрований урок хімії, польської та німецької мов в аптеці-музеї "Під чорним орлом" з учнями 3(7)-А класу. Учитель хімії Олена Вербинська, учитель польської мови Надія Біла, учитель німецької мови Наталія Галабурда.
STEM-проєкт "Здоров’я в наших руках" виконали учениці 3(7)-А класу. Учитель інформатики Ірина Кравець.
Stem-проєкти з німецької мови з учнями 4(8)-А класу. Учитель Наталія Галабурда.
STE(А)M-урок. "Здоров‘я, опора та рух". Інтеграція біології та англійської мови.
Stem-проєкт з української мови з учнями 5(9)-А класу. Учитель Галина Бурко.
Steam урок – презентація проєктів : "Смертоносні пандемії в історії" з учнями 6(10)-А класу. Учитель історії Анна Шишук.
Stem-уроки "Здоров'я і географія". Ключові слова: країни, материки, здоров'я, довголіття, пристосування людей до природних умов, японське ікігаї. Учитель географії Тетяна Хорняк з учнями 6(10 )-А класу.
STEM-лабораторія. "Організм людини як біологічна система". Учитель біології Ірина Гончарук.
STEM-урок "Мова - ДНК нації". "Наше здоров‘я і життя залежить від чистого повітря, чистої води, чистої землі, чистої мови… Бережімо їх!". Інтегрований урок з учнями 7(11)-А класу. Учитель української мови Іванна Сало, учитель біології Ірина Гончарук.
Науковий пікнік "Корисна їжа - запорука здоров’я". Stem-урок з учнями 1-а класу. Інтеграція читання, письма, основ здоров’я, образотворчого мистецтва. Учитель початкових класів Ольга Стефура.
"Фруктовий мікс "На здоров’я!" з учнями 1-а класу. Учитель початкових класів Ольга Стефура.
STE(А)M-урок "Лікарські рослини" з учнями 2-а класу. Учитель початкових класів Галина Бондарук.
Хвилинка здоров'я зі соляною лампою. 2-а клас. Учитель початкових класів Галина Бондарук.
Вітамінна перерва. 2-а клас. Учитель початкових класів Галина Бондарук.
Stem-урок "Вітаміни" з учнями 2-б класу. Тема місяця: Факти й здогадки. Предмет: "Я досліджую світ". Учитель початкових класів Марта Хморук.
STEM-урок "Що було коли мене не було?" з учнями 3-а класу. Учитель початкових класів Ігор Дусан. Інтеграція предметів: "Я досліджую світ". Математика. Українська мова. Ключове слово - здоров'я.
Stem-урок "У здоровому тілі-здоровий дух. Правильна постава людини". Учитель початкових класів Катерина Сайкевич з учнями 3-б класу.
Steam-урок "Здорові зуби-запорука здоров'я". 09.10.2020 р. Учні 4-а класу створювали пам'ятку-листівку: що потрібно робити, щоб мати здорові зуби, та що спричиняє псування зубів. Інтеграція предметів: основи здоров'я, трудове навчання, образотворче мистецтво, українська мова. Учитель початкових класів Уляна Труш.
STEM-урок "Профілактика захворювань органів зору і слуху» з учнями 4-б класу. Учитель Олександра Слівінська.
Stem-урок "Надання медичної допомоги" з учнями 4-б класу. 09.10.2020 р. Учитель англійської мови Уляна Оленюк.
Вивчали групи їжі, і які продукти відносяться до якої групи: білки, жири, вуглеводи, молочні продукти, овочі, фрукти та ягоди. Розповідали про уподобання у їжі і які б продукти ми вибрали для створення нашої тарілки здоров'я. Виготовляли тарілку з паперу та розподіляли продукти за групами за допомогою кольорових карток. Учитель англійської мови Ліліана Чишинська-Глибович.
Інтегрований захід "Методичний калейдоскоп"
25 лютого 2020 р. педагоги ліцею "Галицький" дружньою командою під методичний супровід Олени Вербинської, заступника директора з НВР, весело та винахідливо рухались назустріч "STEM". Адже такою темою усіх учасників об'єднав інтегрований захід "Методичний калейдоскоп"! Ігрові та навчальні локації: "Комікси", "LEGO", "Cup challenge", "Stem-урок", "Геометричні звірятка", "Сучасний педагог та хімічні елементи" - за допомогою шести кольрових капелюхів успішно пройдені.
Розробникам "Інженерного тижня" дякуємо за сертифікати та інженерні ідеї!
«STEАM-ДЕНЬ» на тему: «ВИНАХОДИ».15.01– 17.01.2020 рік
Відповідно до наказу ліцею «Галицький» «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками закладу в 2019 – 2020 навчальному році», методичних рекомендацій щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2019 – 2020 навчальний рік, у рамках проведення «Інженерного тижня», приcвяченого дню народження Сергія Корольова та Всесвітньому дню дитини-винахідника в ліцеї організовано «STEM-ДЕНЬ» у період 15.01. – 17.01.2020 року з проведенням STEM-уроків/занять, об’єднаних однією темою «ВИНАХОДИ».
Педагогами закладу під час проведення інтегрованих уроків/занять активно запроваджувалиcя інноваційні, інтерактивні, ігрові та стем-технології навчання, проблемні методики з розвитку критичного, системного, асоціативного та творчого мислення учнів, які всебічно сприяли пошуковій та дослідницькій діяльності школярів під час виконання "інженерних" завдань.
В основі тижня лежить концепція STEM освіти — візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва.
У форматі “Інженерного тижня”, приуроченого українському вченому Сергію Корольову, у ліцеї “Галицький” учнями 5(9)-А класу під керівництвом учителів Шишук А.Я., Білої Н.Б., Гончарук І.Є., Кравець І.Т. було проведено науковий пікнік на тему: “Внесок українців у світову спадщину”. Під час роботи чотирьох локацій “Історія”, “Література”, “Медицина”, “Обчислювальна техніка” ліцеїсти представляли аудиторії 3(7) – 6(10) класів і вчителям результати своєї проєктно-наукової дослідницької діяльності. Презентації супроводжувались демонстрацією учнівських робіт, виконаних на 3D принтері в рамках утілення STEM-освіти. Завдяки впроваженню в практику різноманітних STEAM-проєктів підвищується патріотичний дух юнацтва, молодь заохочується до дослідницької роботи.
SТEM-урок з англійської мови. Тема: "Шкільні проєкти. Внесок С.П. Корольова в розвиток космонавтики". 1(5)-Б клас.
У рамках "Інженерного тижня" з учнями 1(5)-х класiв було проведено лiтературно-технiчне розслiдування "Як стати справжнiм винахiдником за...". Пiд час уроку учнi вiдповiдали на запитання вiкторини "Що?Де?Коли? винайшли", знаходили серед розкладених речей предмети, що пов’язанi з певними винаходами, а також за допомогою нескладних дослiдiв доводили деякi фiзичнi закони.
SТEM-урок з математики. Тема: "Магічний куб". 1(5)-Б клас.
SТEM-урок з математики. Тема: "Виготовлення Pop-up фігур". 1(5)-А клас.
SТEM-урок з математики. Тема: "Виготовлення Pop-up фігур". 3(7)-А клас.
SТEM-урок з математики. Тема: "Винаходи в математиці". 3(7)-А клас.
У рамках "Інженерного тижня" з учнями 4(8)-А класу проведений урок з математики на тему: "Застосування подібності трикутників. Урок узагальнення. Піраміда як засіб людської цивілізації". Були запрошені учні 5(9)-А класу, які теж виявили бажання взяти участь у роботі на уроці.
SТEM-урок з англійської мови. Тема: "Виготовлення камери-обскури". 1-Б клас. 16.01. 2020 р.
SТEM-урок з англійської мови. Тема: "Виготовлення камери-обскури". 1-А клас. 17.01. 2020 р.
SТEM-урок з української мови. У рамках "Інженерного тижня" учні 2(6)-А класу крізь призму життєвого шляху С.П. Корольова вивчали прикметник як частину мови. Діти виготовили модель ракети, складали акровірші, підбирали прикметники до слова "ракета", складали ланцжок слів.
SТEM-урок з хімії. Тема: "Моделі молекул органічних речовин". 5(9)-А клас.
SТEM-урок з хімії. Тема: "Винаходи І. Сікорського. Метали і сплави в техніці. Фізикохімія гвинтокрила". 7(11)-А клас.
SТEM-урок з біології. Тема: "Виготовлення руки-маніпулятора". 2(6)-А клас.
SТEM-урок з біології. Тема: "Модель легенів". 3(7)-А клас.
SТEM-урок з біології та основ здоров’я. Тема: "Як працює серце". 3(7)-А клас.
SТEM-урок з хімії та основ здоров’я. Тема: "Виготовлення слаймів". Діти виготовляли іграшку-антистрес, щоб вміти керувати своїми емоціями та перевіряли властивості речовин: тетраборату натрію, соди, складників клею ПВА, косметичних засобів. 4(8)-А клас.
SТEM-урок з географії. Тема: "Водні ресурси України". Робота над моделлю опріснювача води та очищення води під дією сонячної енергії. 4(8)-А клас. 16.01.2020 р.
SТEM-урок з географії. Тема: "США. Досягнення американських вчених у науці". 6(10)-А клас. 16.01.2020 р.
SТEM-урок. Тема: "Винаходи". 1(5)-Б клас.
SТEM-урок. Тема: "Історія винаходів ХІХ-ХХ ст". 6(10)-А клас.
SТEM-урок. Тема: "Історія винаходів ХІХ-ХХ ст". 7(11)-А клас.
У рамках "Інженерного тижня" учні 1(5)-А класу на уроці англійської мови мали гру-змагання "Cup challengeу".
У рамкає "Інженерного тижня" учні 3(7)-А класу складали кубик у технiцi оригамi. Усi були iнженерами-конструкторами, адже виявляється: не так уже й легко скласти з окремих листкiв паперу кубик без клею, ножиць та iнших технiчних засобiв. З цим завданням допомагали впоратися працівники Львівської обласної бiблiотеки для дiтей.
SТEM-урок з трудового навчання. Тема: "Світильник. Монтаж світильника". 2(6)-А клас. 16.01.2020 р.
SТEM-урок з трудового навчання. Тема: "Лампочка. Світильник. Ліхтарик. Гірлянда". 4(8)-А клас. 21.01.2020 р. Практична робота "Пошук інформації". Робота з мобільним Інтернетом.
У рамках "Інженерного тижня" учні 1-а класу проводили дослід "Диво з пакетиком".
У рамках "Інженерного тижня" учні 1-а класу проводили дослід "Веселка".
У рамках "Інженерного тижня" учні 1-а класу проводили дослід "Танець молока".
SТEM-урок.Тема: "Виготовлення макетів механічних конструкцій з сірникових коробок". 2-а клас. 16.01.2020 р.
SТEM-урок. Тема: "Винаходи". 1-б клас.
SТEM-урок. Тема: "Виготовлення флейт пана і маракасів" 2-а клас, 2-б клас. 17.01.2020 р.
SТEM-урок. Тема: "Виготовлення ланцюга та об'ємних виробів із зубочисток". 3-а. 16.01.2020 р.
SТEM-урок. Тема: "Зроби інструмент власноруч". Мета: ознайомити дітей з професією інженера, дати загальне поняття звуку, як фізичного явища; розкрити можливість створювати музичні інструменти власноруч; вчити учнів логічно мислити; розвивати їх творчість та креативність; виховувати вміння працювати в команді. Інтегрований урок: читання, трудове навчання, музика. 3-б клас. 16.01.2020 рік.
SТEM-урок. У рамках "Інженерного тижня" учні 2-б класу виготовляли вежі із зубочисток.
SТEM-урок. Тема: "Великі винаходи малих винахідників". SТEM-урок на тему: "Винаходи людства" в Обласній дитячій бібліотеці. 4-б клас. 17.01.2020 р.
SТEM-урок. Тема: "Модель машинки з пластикової пляшки". 4-а клас.
SТEM-урок. Тема: "Виготовлення магічного сніговика". 4-а клас. 20.01.2020 р.
SТEM-урок з англійської мови. Тема: "Виготовлення сніговика". Учні 3-а класу, 3-б класу.
SТEM-урок з англійської мови. Тема: "Величні споруди". Учні 3-б класу робили оригамі Ейфелевої вежі.
\
16 сiчня 2020 р. з учнями 2-3 класiв ГПД у рамках "Інженерного тижня" працівниками Обласної бiблiотеки для дiтей був проведений майстер-клас з виготевлення руки-закладки. Учнi молодших класiв з успiхом впоралися з цим завданням. Фантазiя та творча думка, яка так необхiдна справжнiм iнженерам, втiлилася у справжнiх маленьких шедеврах.
STEAM-проєкт «ЕНЕЇДА», присвячений відзначенню 250 роковин від дня народження Івана Котляревського - зачинателя нової української літератури. 28 жовтня 2019 року
Відповідно до плану роботи закладу на 2019-2020 н.р., наказу ліцею «Галицький» ЛМР «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками закладу в 2019-2020 навчальному році» від 02.09.2019р. № 180, у межах шкільного проекту «Лицем до STEAM», згідно Програми заходу (Додаток 1), з метою залучення вчителів до науково-дослідної роботи та активізації роботи з обдарованими учнями 28 жовтня 2019 року відбувся методичний захід-презентація STEAM-проекту «Енеїда», присвячений відзначенню 250 роковин від дня народження Івана Котляревського - зачинателя нової української літератури.
Твір Івана Котляревського “Енеїда” як виняткове художнє явище та енциклопедія культури українського народу став об'єктом дослідження педагогів та учнів ліцею з погляду міжпредметної інтеграції та завдань STEM-освіти, реалізації основних напрямків стратегії національно-патріотичного виховання. Презентація педагогами закладу STEAM-проекту «Енеїда» – це міждисциплінарний погляд учителів на феномен легендарної поеми Івана Котляревського та інноваційний підхід до формування життєвих компетентностей учнів в освітньому просторі.
За підсумками методичного заходу всі учасники зробили висновки, що STEAM-освіта, як шлях інтеграції навчальних предметів, поєднує міждисциплінарні практикоорієнтовані підходи; сприяє формуванню компетентностей, зокрема, під час проєктної діяльності; передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність; втілює синтез науки і мистецтва; є майданчиком використання інноваційних форм організації навчального процесу для реалізації завдань STEM-освіти.
Продовження STEAM-проєкту "Енеїда". Зустріч учнів з Тарасом Тимчаком, на прізвисько Манюта, членом військово-істориної групи "Печерська сотня реєстрового козацького полку". 08.11.2019 р.
У ліцеї "Галицький" з 25.09.2019 р. до 27.09.2019 р. проводився STEM-день, об’єднаний темою «Джерело».
Використання вчителем принципу STEM-освіти – дозволяє застосовувати сучасні технології під час навчання з метою формування компетентностей якісно нового рівня.
SТEM-урок з української літератури. Тема: "Джерела повісті Івана Франка "Захар Беркут". 3(7)-А клас. 25.09.2019 р.
Виховна година на тему: "Джерело дружнього колективу". 2(6)-А клас.
STEM-урок на тему: "Джерело забруднення". 1-а.
STEM-урок на тему: "Вода-джерело життя", похід до джерела на Високий Замок. 2-б клас.
STEM-урок на тему: "Джерело води". 1-б клас.
STEM-урок на тему: "Ритм як джерело організації музики". 2-б клас.
Урок-проект з хімії на тему: "Електроліти в сучасних акумуляторах - хімічне джерело струму" з учнями 5-А класу.
SТЕM-урок на тему: "Вода - джерело життя". Захист проектів учнями 3-б класу.
SТЕM-урок на тему: "Джерело". 3-б клас.
SТЕM-урок на тему: "Не забувай про джерело". 3-а клас
Захист проектів "Джерело фантазії, творчості, натхнення. Остаточна обробка виробу". 1(5)-Б клас.
Урок - екскурсія "Не можна сказати, що вода необхідна для життя, вона - саме життя". 4-а клас.
STEAM-урок на тему: "Книга - джерело знань". Екскурсія в обласну бібліотеку. 4-б клас.
STEAM-урок на тему: "Джерело". 4-б клас
STEM-урок на тему: "Джерела шкідливих програм". 5(9)-А клас.
STEM-урок з англійської мови. Тема: "Джерела цікавих слів". 1(5)-А клас.
STEM-урок з географії. Тема: "Загальні риси клімату Африки. Друкована література - джерело знань про Африку. Брак питної води в Африці - джерело інфекцій та епідемій холери та чуми". 3(7)-А клас.
Виставка "Геній Леонардо да Вінчі" у Львові – джерело революційних винаходів, що випередили час військової інженерії, механізмів та машин середньовіччя". 7(11)-А клас.
Веселі перерви. Гра "Струмочок". ГПД 3-4класи гра "Море хвилюється раз..."
STEM-екскурсії, та STEM-уроки, об’єднані однією темою «РУХ».
Відповідно до методичних рекомендацій щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на2018/2019навчальний рік (Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 19.07.2018№ 22.1/10-2573, режим доступу:http://www.imzo.gov.ua) у ліцеї «Галицький» 22.05.2019року оголошується «STEAM -день»
Використання вчителем провідного принципу STEM-освіти – інтеграції (міжпредметної, трансдисциплінарної) дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу, застосовувати сучасні технології під час навчання з метою формування компетентностей якісно нового рівня, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
Усіх вчителів закладу заохочуємо провести інтегровані уроки/заняття, конкурси, КВК, наукові пікніки, майстер-класи, міні-лабораторні, ІТ-уроки, заняття зLEGO, дослідницькі проекти,STEM-екскурсії, об’єднаних однієютемою «РУХ».